Verkkokaupan toimitus- ja maksuehdot

Voimassa 1.4.2020 alkaen

1. Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Salon Virho Oy, Liisa Virho-Kilponen (Y-tunnus 0187128-9). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät 24 % arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Salon Virho Oy, Liisa Virho-Kilponen (Y-tunnus 0187128-9)
Hallituskatu 11 A 1, 90100 Oulu
p. +358 40 777 7047
[email protected]

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.salonvirho.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistamme sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut, toimitusaika sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mikäli tilauksen tekeminen verkkokaupasta ei jostain syystä onnistu voit ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse tai puhelimitse [email protected] tai +358 40 777 7047.

3. Maksutavat ja -ehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Checkoutilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

3.1 Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

3.2 Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

3.3 Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksunvoi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla. Pivon käyttöehdot
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla. MobilePayn maksuehdot
Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot, Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

3.4 Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector
Jousto
OP Osta laskulla

4. Toimitusaika

Tuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Varastotuotteiden toimitusaika on 3–7 arkipäivää. Mikäli tarvitset tuotteen lupaamaamme tuotekohtaista toimitusaikaa nopeammin, voit aina ottaa yhteyttä esimerkiksi sähköpostitse ennen tilauksen tekemistä ja tiedustella mahdollisuutta pikatoimitukseen.

5. Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitamme tuotetilaukset pakettina. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Postipaketti-toimitusta varten ilmoita matkapuhelinnumero. Yli 50 euron tilauksiin toimitus maksutta.

Lahjakortit toimitetaan sähköpostiviestinä tilauksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen.

5.1 Noutamattomat postilähetykset

Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivää. Mikäli lähetystä ei noudeta, palautuu lähetys Salon Virho Oy:lle. Tilaus voidaan lähettää uudelleen, mikäli tilaaja maksaa tilaukselle uuden postimaksun ja ensimmäisestä lähetyksestä aiheutuneen palautusmaksun. Vaihtoehtoisesti tilaus voidaan perua ja asiakkaalle palautetaan tilauksen maksu, josta on vähennetty toimituskulut ja Postin palautusmaksu.

6. Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen vaihtaminen on asiakkaalle maksutonta, mutta palautuksesta aiheutuneista postikuluista vastaa asiakas (pois lukien reklamaatiotilanteet, kts. kohta 6.1).

Liitä palautuksen mukaan tilauksen mukana tullut palautuslomake, josta käy ilmi ainakin seuraavat tiedot:

• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• palautuksen syy (esim. ei vastannut kuvausta tms)
• mitä haluat tehtävän (esim. vaihtaa toiseen tuotteeseen, palauttaa tuotteen tms)

Palautusosoite:
Salon Virho Oulu, Hallituskatu 11 A 1, 90100 Oulu.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

6.1 Reklamaatiot

Reklamaatiotilanteissa (viallinen tuote) ota välittömästi ja ennen tuotteen palauttamista yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +358 40 777 7047 ja toimi sen jälkeen saamiesi ohjeiden mukaan. Reklamaatiotilanteissa myyjällä on oikeus ensisijaisesti korjata tuotteessa oleva virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Toissijaisesti kauppa voidaan purkaa ja tuotteen hinta hyvittää asiakkaalle.

7. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Salon Virho Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.